⇦یکیو دارم که 

خیلی دوسش دارم...

 


یکیو دارم که

 

 خیلی دوسم داره...


یکیو دارم که

 

 برام غیرتی میشه،

 

 عاشقه غیرتی شدناشم...


یکیو دارم که

اگه بهم بگه نه حرف حرفه خودشه،

 

هرکاریم بکنم نظرش عوض نمیشه...


یکیو دارم که

دوس نداره به جز چشم چیزی بشنوه...


یکیو دارم که

بدونه اون نمیتونم زندگی کنم...


یکیو دارم که

بدونه من نمیتونه زندگی کنه...


یکیو دارم که

همه ی دنیامه...

یکیو دارم که

همه ی دنیاشم...


یکیو دارم که

نمیتونم فراموشش کنم...


یکیو دارم که

نمیتونه فراموشم کنه...


یکیو دارم که

اولین عشقمه...


یکیو دارم که

اولین عشقشم...


یکیو دارم که

به خاطرش گریه میکنم...


یکیو دارم که

به خاطرم گریه میکنه...


یکیو دارم که

بنا به دلایلی میخواد باهم نباشیم،

اما دل کندن برای خودش سخت تره...⇨



[ جمعه 19 آذر 1395 ] [ 17:1 ] [ princess.officiall ] [ بازدید : 102 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
هی دنیا! (1395/09/18 )
هه (1395/09/18 )
music (1395/09/18 )